Új weboldala a célnak megfelelő?

Vészlejárat - Nem hivatalos

Új weboldala a célnak megfelelő?

Egy új weboldal indításakor könnyen abba a hibába eshet, hogy elindíthatja weboldalát anélkül, hogy jól átgondolná üzleti érdekeit, céljait.

Előfordulhat, hogy már annyira szeretné elindítani honlapját, hogy nem tölti az időt azzal, hogy azokra a fontos tényezőkre összpontosítson, amelyek kiemelik weboldalát a többi közül, és elősegítené az online üzlet térhódítását.

Tehát az Ön weboldala megfelel a célnak? Íme néhány dolog, amelyet figyelembe kell vennie, hogy segítsen megválaszolni ezt a kérdést.

Az új weboldal elindítása csak a folyamat első szakasza. Miután elindította, biztosan meg szeretne győződni arról, hogy a lehető leghatékonyabb, és ez rendszeres tesztelést igényel.

Szüksége lehet egy szakember segítségére ebben a szakaszban, de használhatja a Google Analytics szolgáltatást is. Használja az A/B osztott tesztelést a céloldal különböző verzióinak tesztelésére, majd az eredmények segítségével módosíthatja a tervezést a jobb eredmények érdekében.

Győződjön meg arról, hogy weboldala azt csinálja, amit kell

Minden webhelynek kell lennie egy célnak, és a fenti területek figyelembe vételével biztosíthatja, hogy az Önének is legyen. Ne hozzon létre egy honlapot csak azért, hogy legyen, hanem alaposan gondolja át weboldala minden aspektusát, hogy megfeleljen a célnak.

Mi a weboldala szerepe?

Ne akarjon weboldalt indítani csak azért, mert úgy gondolja, hogy ezt kellene tennie. Bár igaz, hogy a legtöbb vállalkozásnak szüksége van rá, mindenképpen meg kell győződnie arról, hogy pontosan tudja, milyen szerepet kell betöltenie honlapjának.

Szeretné, ha ez egy egyszerű brosúra-weboldal (vagyis bemutatkozó honlap) lenne, amely alapvető információkat tartalmaz a vállalkozásáról? Vagy szeretné javítani a márka imázsát, árajánlatkérésre ösztönözni az embereket, több terméket szeretne eladni közvetlenül az e-kereskedelemben, vagy fel szeretne iratkoztatni új partnereket az e-mail-listájára?

Ez az első dolog, amit tudnia kell annak eldöntéséhez, hogy webhelye valóban megfelel-e a célnak, mert akkor összpontosíthat arra, hogy kidolgozza azt a weboldal készítési statégiát ami megfeleljen a céljának.

Tegye egyértelművé a szerepét

Ha tudja, mi a honlapja célja, győződjön meg arról, hogy ez egyértelműen szerepeljen a céloldalon. A látogatóknak nem lehetnek kétségei weboldala céljával kapcsolatban, ezért ezt azonnal tisztáznia kell, amint egy látogató meglátogatja weboldalát.

Szeretné, hogy kitöltsék az űrlapot, hogy árajánlatot kapjanak? Szeretné, hogy közvetlenül vásárolják meg termékeit? Inkább iratkozzanak fel az e-mailes hírleveleire? Bármilyen műveletet is vár el a látogatóktól, figyeljen arra, hogy ne legyen félreértés, amikor a webhelyére érkeznek.

Adjon meg egyértelmű kapcsolattartási adatokat

Habár szeretné, hogy a látogatók egy adott műveletet hajtsanak végre, ne nehezítse meg számukra az Ön elérhetőségi adatainak megtalálását.

Valamilyen oknál fogva sok vállalkozás megnehezíti a látogatók számára az alapvető elérhetőségek megtalálását, és ez kiábrándító lehet, ha a látogató csak ezt akarja.

Hozzon létre egy hivatkozást a kapcsolati oldalra a főmenüben, és adja meg a lehető legtöbb módot a kapcsolatfelvételre, beleértve:

  • cím;
  • telefonszám;
  • email;
  • kapcsolatfelvételi űrlap;
  • közösségi média fiókok.

Még jobb, ha minden oldal tetején szerepeltet néhány elérhetőségi adatot, hogy a látogatóknak soha ne kelljen rákeresniük.